Efendi 2 ve Palavralari/ Özbekler Tekkesi ve Şeyh Ata Efendi

Atatürkün Nutuk’ta tam 13 sayfa Övdügü SEYH kim?

INTER-TURK FORUMU

Yazar Telekom at 01. Temmuz 2006 18:07:18:

Cevap: Özbekler Tekkesi Seyhi, Seyh Ata efendi:))))

Not: Bu Soner cin oglu cin yahu bir tasla dünya kadar kus vurmayi istiyor vesselam:)))))
Bu sefer Efendi-2 den birsey yazmiyorum. Yoksa yazsam mi?

E hadi yazalim bari, Ama yazmadan önce seth ata efendinin 33.dereceden mason oldugunu illümünite üyesi oldugunu münir ertegünün agabeyi oldugununda efendi -2 de yazili oldugunu hatirlatalim.

sayfa 50 den:

” TBMM baskani bülent arinc 23 nisan 2003 günü eski meclis binasinda yaptigi konusmada naksibendi seyhi ata efendinin anoadoluya nasil asker ve cephane kacirdigini BALLANDIRA BALLANDIRA anlatti”
gelelim simdi bülent arincin cevabina: ( elbette sonere vermedi zaten adam verecegine vermis ama soner görmezden gelmis )

24 nisan 2003 (birand-arinc mülakati)
kaynak: http://www.tbmm.gov.tr/develop/owa/tbmm_basin_aciklamalari_sd.aciklama?p1=2627

BİRAND: O çok önemliydi ve onu kast ediyordunuz herhalde burada din adamı da olmalı, askeri de olmalı…
ARINÇ: Böyle kuruldu bu ülke. Ben İstiklal mücadelesi başlarken 23 Nisan’a gelinceye kadar İstanbul’dan Ankara’ya mebusları geçiren adamın kimliğini açıkladım bu Özbekler tekkesinin şeyhi Ata efendidir. Üsküdar’da hala durur. Şimdi Ata efendiyi ben niye TBMM’de söyledim çünkü büyük Atatürk nutkunda tam 13 sayfa Ata efendiyi meth ediyordu. Atatürk’ün övgüler dizdiği ve İstiklal kahramanı olarak gösterdiği Şeyh Ata efendiyi ben o mekanda hatırlatıyorum. Bana inancımdan dolayı, eşimin kıyafetinden dolayı söz söyleyen insanları ben insafa davet ediyorum.


BİRAND: Siz diyorsunuz ki ben misyoner değilim ve türban konusunda ve bu benim yaşam tarzımdır ve aynı şekilde ben yeni krizlere sebebiyet vermemek için gerekiyorsa ben eşimi hiç bir davete de getirmem. Siz bu arada Cumhurbaşkanına, Cumhuriyetin hassasiyetleri dikkate alınacak dediniz sizin hassasiyetleriniz ile Cumhuriyetin hassasiyetleri uyuşuyor mu? hangi anlamda kullanmıştınız bunu ?

TELEKOM DERKI: Ben yorum morum yapmiyorum önce kitabi okuyun sonra bülent arincin konusmasini okuyun gidin birde NUTUK okuyun:)))))

Soner cidden gazeteci olsaydi bu bilgileride verirdi derim baska birsey demem.

Benim kalbim kirilmaz kolay kolay

INTER-TURK FORUMU

Yazar Telekom at 02. Temmuz 2006 14:35:42:

Ama ben sizin kalbinizi kiriyorsam asagidaki söyleceklerimden dolayi sizlerde hakkinizi bana helal edin.Gercegi ve Islamin dogrularini ararken kalp kirmak diye birsey olmaz benim kitabimda.

Ama sizde sunu unutmayin asagida da gayet net acikladim. Ben tasavvuf hakkinda konusamam bilgim yetmez.
O yazinin sahibi ercüment özkan isimli biri.Ve eminim onun gibi daha niceleri vardir.
Benim her konuya maydanoz olmam konusuna gelince burada sizinle anlasamayiz.
Git onu oku git bunu oku demekle olmaz bu isler.
Acicaksiniz kitaplari ve mantikli izahlar yapicaksiniz.Isin dogrusunu ne ise onu söyleceksiniz.Yüce kitabimiz Kuran-i Kerim’den,Peygamberimizin Hadis-i Seriflerinden, O yüce insanin uygulamalarindan,Maturididen ve Imami Azam Ebu Hanefiden,Dört büyük Islam halifesinden örnekler vereceksiniz.
Hangi biriniz ne yapti Allah askina bugüne kadar?
Belki yillardan beri sabetay pesinde TR’de yada benzer yerlerde yönlendirile yönlendirile buralara kadar geldiniz.
Adamlarin asil niyeti Islama vurmakti isi sulandirmakti topyekun milleti soysuzlastirarak kafalarda büyük soru isaretleri birakmakti dedigim zaman neredeydiniz.
Yillarca TR’de yazilanlara söylenenlere sessiz kalarak adamlarin pis emellerine sizlerde alet olmadiniz mi?
Elinize vicdaniniza koyun ve söyleyin TR’de OL@ ve Müslümden baska ha birazda AS var kim destek cikti, buraya ilk geldigim zaman Hüseyinden baska ABC’den baska kim destek verdi bu namussuzlarin oyunlarinin bozulmasi icin?

Ha eger bana caktirmadan destek verdiyseniz hepinizden de Allah razi olsun derim.

Evet benim biraz kafam karisti özellikle tasavvuf konusunda. Cünkü iceriye sizmanin en kolay yolu orasi gibi gözüküyor.

ben ne diyorum bilgi sahipleri ilim irfan sahipleri cikacaklar ve neyin dogru neyin yanlis oldugunu aciklayacaklar.

O pacavra kitap yani efendi-2 binlerce insanin elinde okunup Islamin degerlerine en ufak bir zarar vermeye baslayinca emin olun hepinizinde VEBALI olacaktir.

Onceliklede müslümaniz diye gecinen yazar-cizer takiminin.
Siz zannediyormusunuz ki bu isin pesini birakacaklar.
Daha ne gürültüler kopacak görün bakin.
Gaflet uykusundan uyanin beyler ve ne yapacaksaniz yapin.

TR de defalarca söyledim,kaleyi önce icerden fethettiler, simdi icerden vurmaya calisiyorlar. avci ne güzel ifade etmis. evet ahmak müslüman avina cikiyorlar ve bunu yaparken tasavvufu kullaniyorlar.

Bu ülkedeki müslüman kardeslerimizin genclerimizin cocuklarimizin “ortalama müslüman” oldugu gerceginide göz önüne alin ve ne konusacaksiniz öyle konusun.

18 yasindan büyükler okuyabilir bu kitabi yazmiyor efendi-2 üzerinde.
Umarim ne demek istedigimi anladiniz.
Agac yas iken egilir ve onlarda bunu yapmaya calisiyor.
Insanlari dinden imandan uzaklastirip daha da bir kölelestirmeye calisiyorlar.
Ve bunu yaparkende sözde israile karsiymis gibi söylem icine girip SIYONIZM propagandasinin en babasini yapiyorlar.
kim bunlar: SY-YK-GOKYUZU-IS destekcileride malum medya grubu.
ve unutmayin onlarin sesi daha cok cikiyor bu alemde.

TOPLUM MÜHENDISLIGINE OYNUYORLAR BEYLER

Susarsaniz sessiz kalirsaniz anca telekom’a laf söylemeye gücünüz yeterse bilinki sira size, cocuklariniza, torunlariniza yani gelecek nesillerinize de gelecektir.

selametle

EFENDI -2 devam ( Soner yalcin )

INTER-TURK FORUMU

Yazar Telekom at 02. Temmuz 2006 23:23:33:

Sayfa 176’dan dipnot:
“…Yahudiler aydinlanma hareketini baslattilar.Benzer hareketi sabetaistlerde baslattilar.Insan sormadan edemiyor:Dine göre siyasi ve iktisadi anlamda daha güclü olan sabetayistlerimiz bugün neden Kemalist Cumhuriyetin kazanimlarindan ödün vermek isteyen cevrelerle kol kola olmaktan, evlerinde onlara partiler düzenlemekten rahatsizlik duymuyorlar!”

Yazar ne demek istiyor? Satir arasindan bir mesaj mi verilmek isteniyor?
Acaba kitabin esas yazilis amaci yukardaki cümlelerde mi gizli?

Yazar HaciMustafa at 03. Temmuz 2006 07:13:19:

Su makaleye cevap olarak: EFENDI -2 devam ( Soner yalcin ) yazar Telekom at 02. Temmuz 2006 23:23:33:

aydinlanma hareketi yahudiler tarafindan baslatilmadi. Onlar sonra katildi ve sebebide aydincilar basa gelince baskilardan kurtulma istekleri idi. Aydinlanma hareketine yahudiler sonra epey karsi ciktilar ünki yahudi genclerin zamanla dinsiz veya hiristiyan olmalarina sebeb oluyordu. 19.yy cok sayida okumus yahudi hiristiyan veya dinsiz oldular

Yazar Telekom at 02. Temmuz 2006 23:55:17:

Su makaleye cevap olarak: Cvp: EFENDI -2 devam ( Soner yalcin ) yazar Anonymus at 02. Temmuz 2006 23:31:37:

Bende hic öyle düsünmüyorum.Yazida büyük bir yagcilik ile serzenis var. Buna övgü ve yerginin birarada olmasi da diyebiliriz.Sabetaist desifrasyonun baslamasinin bile yukardaki cümlelerde gizli olabilecegi kanisindayim.

Öncelikle bu parti düzenleyenler kimlerse demek ki Soner efendi ve tayfasi bu kisileri biliyorlar.En azindan yazidaki cümleler bunu destekliyor.Sizler siyasette ve iktisadi alanda cok güclüsünüz ama neden bu bizden olmayanlarla birliktesiniz diye de serzeniste bulunuluyor.Hatta belki de santaj maksatli kullaniliyor.Eger kendinize gelip tekrar bizimle isbirligi yapmazsaniz hepinizi aciklamaktan cekinmeyiz demeye de getiriliyor.E tabi bu yapilirkende kitapta kimi yerde aciktan kimi yerde inceden zihinlere DIN düsmanligi empoze ediliyor.
Yani tek bir tas ama pek cok kus vurulmak isteniyor.
Bir taraftan ey müslümanlar inandiginiz din SABETAYIST bir dindir denerek kafalar bulandiriliyor.Diger yandan da malum zümreye ayaginizi denk alin denilmek isteniyor sanki.Nerden bakarsak bakalim kitapta büyük bir dezinformasyonla toplum mühendisligine soyunuldugu belli.

Yazar BEKCIMURTAZA@ at 03. Temmuz 2006 02:34:56:

Su makaleye cevap olarak: Cvp: EFENDI -2 devam ( Soner yalcin ) yazar Telekom at 02. Temmuz 2006 23:55:17:

Kasttettigi Eczacıbasılar’dır, Ilıcak’dır, Gole’lerdır…
“Partiye katılanlar” da AKP’liler oluyor…
Hrp dedigimiz gibi, bunlar kendi yataklarındaki Sabatileri bırakırlar, gormezden gelirler, ancak bunlar soylenince aciklamak zorunda kalirlar ama onu bunu kendi igrenc siyasetleri ugruna Sabati!, Ibrani yapmaktan, bu ibareleri santaj maksadlı olarak kullanmaktan hic cekinmezler!

Defolup igdeceklerini biliyorlar!
ABD’nin artik Kemalizmden ve kendilerinden vazgectigini goruyorlar; bunun icin de buradaki ABD uzabtilarinin faaliyetlerine “laf atiyorlar” boyle yazilarla ve daha da ileri gidip dogru-yanlis hic farketmez, onlerine geleni, yeter ki karsi kutupdan olsun Sabati! diye damgaliyorlar!

Bir ic hesaplasmadir bu!
Kafalarina cuval gecirme ABD’nin yaptigi en buyuk hamle idi; yazmistik ve biz dahi bu isten utandigimizi, bu millete yapilabilecek en buyuk hakaretin bu oldugunu soylermistik! Fakat bu “Sabati avcilari”, bu beceriksiz cuntaci yamaklari, sanki cuval gecirme olmamis gibi, sanki bu hareketin ozel olarak kendilkerine karsi bir gozdagi oldugunu anlamakdan kacındilar ve “Musula da gireriz, butun Kuzey Iraki da aliriz!” saklabanligina basladilar!
Boylece guya gozdagi vermis oluyorlardi ABD’ye!
Nerelere gulmuslerdir bu harekete ABD’liler, artik siz dusunun:))

Bunlari hep yazdık, niye yanlis oldugunu hep gosterdik, simdi de “kitap”dan okuyoruz ki, demek ki bunlarin “pili bitmis”, kendilerini gelistirmekten aciz olduklari belli, papagan gibi aynisini tekrarliyorlar…

Su sartlar altında Musul’a degil, Habur’dan bir santim iceriye girmenin bu memleketi yoketmenin adimi olacagini bin defa soyledik; ama iste bu beceriksiz cuntacilar, bu milleti IC SAVASA surukleyecek bu hamleyi yapmayi bile dusunebiliyorlar!

O sozlerin manasi iste bu!
Gerisi fasofiso:))))))))))))

The URI to TrackBack this entry is: https://kendihalinde.wordpress.com/2006/07/27/efendi-2-ve-palavralari-4/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentYorum bırakın

  1. ben bu siteyi tesadüf eseri buldum..
    epeydir bu siteye takılıyorum.. bu arada bende efendi 1-2 yi okudum. ama dediklerinize asla katlımıyorum..
    öncelikle bu konu hakkında epeyce bir kitap okudum. bunlar içinde en beğendiklerimde bunlar oldu ..
    sizin mi yoksa soner yalçınınımı doğru olduğuna elbette okuyan cahil olmayan bir insan karar verir.
    doğru tek tir. ama yanlış çoktur .. önemli olan okadar yanlış çiçnde tek olan doğruyu bualbilmektir.
    şahşen ben okuyarak yalçın küçük ün nasıl bir idolijiji insanlara empoze etmek istediğini çözdüm..
    bıarkın kim neye inanısra inansın..
    siz yazın ama tarafsız olun … saygılarımla..


Bir Cevap Yazın

