Çeşitlemeler

I.SEVI,FARUK VE BEZMEN USTUNE CESITLEMELER

INTER-TURK FORUMU

Yazar Telekom at 02. Mayıs 2006 10:11:27:

BUYUK HARFLER TELEKOM TARAFINDAN YAZILMISTIR:)

Makale Yazarı: Faruk Tarih, gün ve saat : 01. Mayıs 2006 19:59:07:
Şu Yazıya Cevaben: Başörtülüler Arabistan’a gitsin makale yazarı: Faruk (Aktarma) Tarih, gün ve saat : 01. Mayıs 2006 19:02:55:
İşte bu adam senelerce bu memleketin idaresini elinde tuttu, bu millet ona ve onun gibilere tahammül etti. Aslı nesli nedir, artık o kadar da önemi yok diyemeyiz.
HIMM NE KADAR ILGINC DEMEK ASLI VE NESLI NEDIR MERAKINIZI CELBETTI:))) YAHU BIZDE HAHAMBASINIZIN ASLINI NESLINI MERAK EDIYORDUK. TAMAM SEVGILI SEVI’NIZIN HENUZ DEVLET YONETMEK GIBI MAHARETLERI YOK AMMA YAKIN BIR GELECEKTE HAHAMLIK IDDIASI ILE ORTADA BOY GOSTEREBILIR:))

Cümle âlem biliyor ki, bu adam bir masondur. Ama olmadığını isbat için zamanında sahte bir açıklama yaptırarak, âmaline muvaffak oldu. Masonluk, bu karanlık teşkilat Yahudiliğin, ırken, Yahudi olmayanları kendi emellerine
uşaklık ettirmek için kurduğu bir târikattır. Sabatayist değilse bile, onların “benzet ama benzeme” prensibi mucibince hizmetine âmâde bir münafık.
COK GUZEL TESPITLER YAPMISSINIZ, MEVZUYA BAHIS OLAN KONU SOLOMON OLUNCA BAKIYORUM ESIP KUKREYEBILIYORSUNUZ.PEKI SADECE HUSNI ZAN ILE ISTANBUL SEVI’NIZE NASIL BU KADAR SADAKATLA BAGLISINIZ BIRAZ ENTERESAN BIR DURUM DEGILMI.ASLINDA SOLOMON ILE SEVI’NIZ NE KADAR DA BIRBIRLERINE BENZIYORLAR. MALUM OLDUGU UZRE I.SEVI HAZRETLERI BIR SABETAY. BENZET AMA BENZEME PRENSIBINI IKISIDE COK GUZEL KULLANIYORLAR, BIRI MUSLUMANIM DIYOR BIRILERINI ARABISTANA KOVUYOR, BIRI HA DÖNDÜM HA DÖNECEM DEYİP SEFIRAHLA TIFERETTEN MEDET UMUYOR VE BIRILERINI KOVDURTUYOR:)))
NE DERSINIZ TR-FORUMDA YAHUDI OLMAYANLARI SABETAY OLMAYANLARI KENDI EMELLERINE UŞAKLIK ETMEK AMACIYLA KURDURULMUS OLAMAZMI, TAMDA MASONLUK TESKILATI AMACLARINA UYGUN SEKILDE:)))
İmdi, bu adamın adı Süleyman değil de Salomon olsaydı bunları söyleyebilir miydi? Söylese kaç kişiyi inandırabilirdi? Ülkemizde yaşayan alenî Yahudiler’den ve hrıstiyanlardan kimler açık açık başörtüsüne, İmam-Hatip Mekteplerine, Kur’an Kurslarına karışıyorlar, alenen İşlâm düşmanlığı yapıyorlar? Tam tersine, bu yasaklara karşı olduğunu söyleyenler var. Meselâ harf inkılâbı yapılacağı zaman, buna muhalefet edenlerden birisi alenî Yahudi olan Avram Galanti idi, “Arabî Harfler Terakkiye Mâni Değildir” diye risale yazmıştır. Bunun aksi olsa, insanlar “Sen zaten müslüman değilsin, tabii başörtüsü istemezsin. Hem sen benim dinime ne karışıyorsun? Ben sana papazın cübbesinin rengi şu olsun, kipanın şekli böyle olsun diyor muyum?” demezler mi? İslâm aleyhine lâf etse kim dikkate alır? Amma adam karşına müslüman gibi dikilip, üstelik “En çok İmam-Hatip Okulu ben açtım” diye çıkarsa, saf müslümanları rahatlıkla kandırır.

HIMM, SUPER TESPITLER:))) PEKI YA DÖNDÜM DEYIPTE DÖNÜP DÖNMEDIGI BELLI OLMAYAN SABETAYLARIN SÖZLERINE NASIL INANICAZ (HELE BIRDE TEMPO MULAKATI HALA FORUMUNUZUN EN NADIDE YERINDE DURURKEN). SAF MÜSLÜMANLAR KANMAZ MI ACABA? AYRICA SÜLEYMANIN ADI SOLOMON DEGIL, AMA SEVGILI SEVI’NIZ HAHAMBASI, BANA LOZANDA DÖNEN DOLAPLARI HATIRLATIYOR NEDENSE HEP:) HANI MALUMDUR ORADADA BIR HAHAMBASI VARDI:))) PERDE ARKASINDAN OLAYLARI YÖNETIRDI:):)
Misâli Akşamcı bey vermiş; başörtüsü aleyhine verip veriştiren bir rektörün sonradan gayr-ı müslim olduğu anlaşılmış. Tabii bu şekilde söylediklerinin doğruluğu ve tesiri sıfıra iniyor. Bu yüzden Akşamcı bey, herkesin dini açıkça bilinsin, hüviyetlerdeki din hanesi kaldırılmasın diyor. Geçenki yazımızda, sabataycılar kendisini saklamasın, gerçek kimliğiyle dolaşıp, ibadetlerini filan yapsınlar deyişimizdeki maksat, mânâ itibariyle Akşamcı beyin ifadesinden farklı değildir. Bunu bizim dememizle yapıp yapmayacakları ayrı konu, biz ne düşündüğümüzü izah ederiz, buna tesir etme kudretimiz yok. Üstelik bu fikirler orijin olarak bize mahsus de değil.

EFENDIM AYNI AKSAMCI BEY SABETAYLARI VE SIYONISTLERI ISRAILE YOLLAMAK ISTIYOR, YANI SIZDEN BIRAZ FARKLI DUSUNUYOR:))) UCUNDAN KIYISINDAN DA BANA BIRAZ CEVAP VERILMIS YUKARDAKI SATIRLARDA AMA BEN BUNU YINE YENI BIR KIVIRMA CABASI OLARAK ALGILADIM NEDENSE:)))
Birgün, zam şampiyonu Süleyman-ı âzam, Salomon olduğunu ilân eder veya zorunda bırakılır, veya öyle olduğu iyice bilinirse, İslâm’a ve müslümanlara dil uzatmasının haddi olmadığını bilecek, kuyruğunu kıvırıp oturduğu yerde oturacaktır. Değilse adama, “Sen kimi kimin memleketinden kovuyorsun, gidecek birisi varsa o da sensin, cehenneme kadar yolun var!” derler.
O günler gelene kadar yolumuza devam…
AMAN EFENDIM NE GUZEL KONUSUYORSUNUZ, SEN KIMI KIMIN MEMLEKETINDEN KOVUYORSUN DIYEREK:)) BRE ALLAHTAN KORKMAZ FARUK, SENDE SABETAYCI ISTANBUL SEVI BENI KOVDUKTAN SONRA AYNI MUAMELEYI BANA YAPMADIN MI:)))AMA BEN SIZE CEHENNEME KADAR YOLUNUZ VAR DEMIYORUM. PEKI NE YAPIYORUM? SEFİRAHLA TIFERETE BIR GÖZ KIRPIP O YOLDA SIZE ESLIK ETMELERINI ISTIYORUM:)))

***************************************************************************

Makale Yazarı: Faruk Tarih, gün ve saat : 02. Mayıs 2006 00:20:08:
Şu Yazıya Cevaben: “Halil Bezmen dergaha girdi” makale yazarı: O Y L E S I N E L A F@ Tarih, gün ve saat : 01. Mayıs 2006 12:06:04:
Geçen de yazdım, bu adam her şeyi, hangi kadınlarla birlikte olduğuna kadar yazıyor da, Amerika’daki vecizesini neden açıklamıyor? Dergâha gitmeden önce bir hocaya gidip tecdid-i iman etti mi acep? Bu kaç kere dönme Yarabbi! Fırıldak gibi dönüyor. Kaçarken Mescid-i Aksa’ya uğrayan adam nasıl olur da Jamaika Filipin haltı karıştırır yahu? Her huduttan geçinşte renk değiştiriyor. Pes doğrusu!

AMAN EFENDIM AMAN EFENDIM AGZINIZDAN BAL DOKULUYOR, HALIL BEZMENDEN DEMEK ACIKLAMA BEKLIYORSUNUZ, YAHU NE TASEDUF BIZDE SIZDEN VE HAHAMBASINIZ IS EFENDIDEN ACIKLAMALAR BEKLIYORDUK. AMAN EFENDIM OYLE HANGI KADINLARLA BIRLIKTE FALAN OLDUGU ONEMLI DEGIL BIZIM ICIN ZATEN TEMPO MULAKATINDAN OGRENDIGIMIZ KADARIYLA HAHAMLARIN BIR AMACIDA SABETAIST DUL HANIMLAR YABANCIYA GITMESIN DEYIP KENDI ISLERINI KENDILERI BECERIYORLARMIS:)))
EFENDIM HALIL EFENDI AMERIKADAKI VECIZESINI ACIKLAMADI, AYNI SIZIN HAHAMBASINIZIN VECIZ SÖZLERINI ACIKLAMADIGI GIBI. HALIL EFENDI DERGAHA GITMEDEN ONCE IMANA GELDI MI BILEMEYIZ AMA IMANA GELIP GELMEDIGI BELLI OLMAYAN SADAKATLA BAGLI OLDUGUNUZ ZATI SAHANE HAZRETLERININ DURUMUNU HALIL EFENDININ DURUMU KADAR SANIRIM MERAK ETMIYORSUNUZ:)

OF OF BE NE GUZEL LAF OYLE:)) BU KAC KERE DONME YARABBI, YAHU BIZ BU LAFLARI ETTIK DIYE KOVULMUSTUK FORUMDAN:)))
EY FARUK SEN BOSVER BILINENLE ISTIGAL EDIP HALIL BEZMENIN ARKASINDAN SALLAMAYI, ONUN NE MAL OLDUGUNU CUMLE ALEM BILIYOR AMMA VELAKIN ISMI LAZIM DEGILLERIN BUNA SENDE DAHILSIN NE OLUP OLMADIGINIZI HALA BIR OGRENEMEDIK GITTI VESSELAM.
BU ARADA SENI AYRICA TEBRIK EDERİM, KLAVYENI GELISTIRMISSIN UZUN UZUN YAZILAR DÖKTÜRMEYE BASLAMISSIN
SORULAR EL CEVAP BEKLER , HIZ KESMEDEN OLDUMU CANIM FARUK KARDESIM:)

Published in: on Temmuz 28, 2006 at 8:11 pm  Yorum Yapın  

The URI to TrackBack this entry is: https://kendihalinde.wordpress.com/2006/07/28/cesitlemeler/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Bir Cevap Yazın

