Gecmisten Yazılar

Sayin FARUK Bey’e /Pilavdan DÖNEN’in Kasigi Kirilsin :)))

TR-FORUM

Makale Yazarı: Malayanist Telekom Tarih, gün ve saat : 14. Nisan 2006 11:14:17:

Sayin Faruk bey Abem, yasca benden buyuk oldugunuzu dusundugum icin bu tabirleri kullanacagimi simdiden beyan ederim efendim:)) Bu tabirlerim arasira degisebilir olsa bile bunu birazda karsilikli iliksimiz belirleyecektir:)

Efendim sizinle malumu aliniz oldugu üzere bavullarinizi toplarken gorusmustuk, dogrusu bu kadar erken geleceginizi beklemiyorduk!!! ( üc ünlem/sasirdigim icindir )
Sanirim sizi bu kadar erken gelmeye mecbur eden elzem sebebler tahayyul etti efendim.
Acaba ne ola ki?

Ama hosgeldiniz basimizin üstünde yeriniz var:)

( Cunku forumdaki bir grup size cidden itimat ettigi icin bende size gelecekteki tavirlariniza göre itimat etmeye devam edecegim . Elbette bunu göstereceginiz tavir ve söylemlerle ve dahi uygulamalarla göstereceksinizdir. Ak-koyun, kara-koyun belli olacaktir.)

Efendim sifreli sisteme gecmeniz beni derin düsüncelere sevketsede, bunu o kadar problem etmeyecegim. Sizin de bildiginiz gibi bu forumun sanirim 2-3 yillik bir gecmisi var.O günden bu yana kadar sifreli bir sisteme gecilmemis olmasi hayretimi celbetmektedir efendim (küfrün hakaretin maddi manevi degerlere saldirilarin porno resimler asmanin oldugu günlerden bahsetmekteyim).O günlerde kalan hosgörüden sanirim son bir haftada olanlar nedeniyle hosgorusuzluge dogru uzanan alcak bir ucus yasanmaktadir ( NE OLDUYSA ARTIK BU SON HAFTA).

Pek yakinda e-mail adresimi burada ifsaa edip sizden sifremi e-mail adresime yollamanizi istirham edecegim.Bana mail at olayina hic girmeyelim efendim. Ben buradan yazarim siz meraklanmayin, endiseniz olmasin surekli takipteyim bu güzide forumu:)Bi de tam tarih verilirse sifreli sistem icin o zamana yakin yaparim bu hadiseyi:)
Ayrica efendim sizin, IS ve tayfasi ile olan iliksiler yumaginizi bilemedigim icin zati sahane Hahambasi hazretlerine benim sordugum sorulari sormanizi temenni ederim.Yok bu sorular nedir ne sordun sen diyorsaniz , söyleyin hemen asiveriyim.
Ayrica efendim WV efendiyede teessüflerimi bildirmenizi isterken, kendilerine sunu sormanizi istirham ederim. Bu forumda daha önce birilerinin varligi yada sabetay konusu ile alakali durumu, siyasi görüsü, irki görüsü vesaire vesaire sorgulanmistida benim mi haberim yoktu.Bunu sorgulamak adettenmidir bu forumda.

Bir lafta YSB’ye , efendim senin istek ve arzunu kiramayip TEMPO mulakatini foruma asiveren arkadasa seslensede seni yine kirmasa efendim:))))

IS efendi ve tayfasina da diyecegim bir kac kelam vardir.

BENI MALZEMESIZ BIRAKMAYIN.VERDIGINIZ ACIKLAR, FALSOLAR,CELISKILER O KADAR HOS KI, DAYANAMIP
MALAYANISTLESIYORUM :))

SIZ BENIM VARLIK SEBEBIMSINIZ, BEN SIZDEN BESLENIYORUM.

Nefes alip nefes aldirmaya devam ediyorum , su aralar yogun olmam sebebiyle cok fazla desip arkeolojik jeolojik sonda calismalarim olmasa da;
Degisik paranoyalarimla, komplo teorilerimle ve malayaniliklerimle ilk firsatta karsiniza dikilicem.

EFENDIM SON SÖZ: PILAVDAN DÖNENIN KASIGI KIRILSIN

Geciyordum ugradim Sagirlara Körlere bir hatirlatiyim dedim:))

TR-FORUM

Makale Yazarı: Telekom Tarih, gün ve saat : 19. Nisan 2006 10:12:40:

1- Bu forum ve buna bagli site hangi amacla kurulmustur.Maksadi nedir, neyi hedeflemektedir?

2- Forumda sürekli bir bilgisayar problemi oldugundan dem vurulan sayin Faruk bey’in parsimony icin ödedigi domain ücreti nedir?Kimlerden destek almaktadir.Arkasindaki olusum neyi planlamaktadir.Yoksa vatana millete hizmet icin ferdi mi takilmaktadir.Eger öyleyse kendisini bu konuya ilgi duyduran sebebler nelerdir.

3- Faruk beyin hastaligi icin gecmis olsun dileklerimi ve Allahtan acil sifa temennilerimi kendisine iletirken,Bu hasta haliyle kendisini forumun yeniden basina geciren elzem sebebler ve aniden sifreli sisteme gecme nedenleri nedir.
Wap olayinada girmek güzel bir haraket olup bunun ekstradan maddi bir külfeti yokmudur.

4- Bu forumda daha önce bana yapilan muamelenin esi ve benzeri baska birini yapilmismidir, Bana yapilan malayanicedir bunlar elestirilerinin ardinda yatan gercek sebeb nedir.

5- Döndüm deyip ama dönmedigi söylemlerinden ve eylemlerinden belli olan IS efendinin kabalistik dua ve ritüelleri ( sefirah tifereti cagirmak gibi) forum ortamina aktarmasinin gizemi nedir.

6- Faruk bey ile IS arasindaki iliskinin boyutu nedir, Kendisiyle yüzyüze görüsmüsmüdür,sesini duymusmudur, neredeyse 6 yil boyunca gizemli kalan bu zata güveni nereden gelmektedir.Keza “Aksamci”nin bir yazisina karsilik Is efendiyi arkasina aldigi acik ve net belli olan Faruk bey, OL@’nin yazdiklari icin ne diyecektir.( Zannimca hüsni zan olayi coktan asilmis,sadakat baglari kurulmustur)

7- Bu forum ve bagli sitede Sabetaylari desifre ediyoruz posetlemesiyle Sabetaylarin yasayislari, dualari, gelecekteki amaclari legal bir cerceveye mi oturtulmaya cabalanmaktadir.reklamin iyisi kötüsü olmaz amacimi güdülmektedir.

8-Benim Türkiye icinde AKBABALIK calismasi , Küresel manada AKRABALIK calismasi dedigim calismalar, Yahudilerin genlerle ve DNA calismalari ile ilgili bütünlesme calismalarinin bir yan ürünümüdür.Neden bu calismalarda sadece soyisimler yer almaktadir.
Saf müslümanlar okusun görsün soyadlari varsa bu listede kendi soylarindan endise etsin amacimi güdülmektedir.
Amac teorik bir düsünce KAOS’u yaratmakmidir.

9- Sistemli bir sekilde olur olmaz tüm yerli ve yabanci forumlarda sabatay.kimdir HAHAMBASILIK sitesinin reklaminin yapilmasi ve dünya yahudileri ile kaybolmaya ve asimile olmaya baslayan sabetaylarin yeniden dirilis hamlesimidir.Bu forum buna mi öncülük yapmaktadir.

10- Lozan mubadilleri derneginin kurulma amaci ( 99 da calismalar baslanmis 2000 de kurulmustur ) ile sabetaylarin bütünlesme calismalari arasinda bir bag varmidir.
Bu forumda IS efendi tarafindan daha önce bu sitenin kuruculari ve amaclari hakkinda müspet veya menfi bir arastirma yapilmismidir. Yapilmadiysa neden yapilmamistir.1000 yil önceki ibrani kökenliler arastirilirken lozancilarin amaclari raki icmek gibi sudan, arpadan sebebler ile aciklanabilir mi.Fellik fellik sabetayci arayanlar bu vakfa neden pek bi hosgörülüdür.

11-Lozan mubadil derneginin 500. yil vakfi ile bir baglantisi olup olmadigi arastirilmismidir yoksa buda incelemeye deger bulunmamismidir.

12-Asil amaci sabetay ekseninde dönen bu forumda neden bir Allahin kuluda cikip yanik koza ve HAHAMBASILIK sitesindeki kelebek benzerligini sorgulamamisdir.Bu siteye tasimamistir. Nasil Bir Sabetay forumudur burasi. Ölü topragimi örtülüdür herkesin üzerinde.

13-Bu kelebekler ile Yalcin Kücügün kelebekleri arasinda bir bag olup olmadigini sorgulamak neden kimsenin aklina gelmemektedir. Ki IS efendi tempo mulakatinda kendi calismalarinin YK tarafindan kullanildigini söylemistir. Bu calismalari kendisimi ona vermistir, Yoksa YK intihal mi yapmistir. Yoksa NEEEE????

14-SY/YK/IS ve tayfasi arasinda organik bir bag varmidir, Neden hep ayni grubun dergileri ve yayinlari bu konuya ilgi göstermektedir.

15-Sabetaist gercekler neden son 7 yildir türkiyenin gündemini ciddi ciddi isgal etmistir. Burada dikkat edilmesi gereken hususlardan biride Avrupa Birligine giris arefesinde olmamiz ve Lozan antlasmasina hala ABD nin imza atmamis olmasidir.Ne tesadüf ama ??????
Hemen bir kac satir asagida yazili olan AB istedi lozan delindi yazisida dikkate alinmamalimidir.

16-Acaba IS efendi ve tayfasi kapsamli bir sekilde sabetaizmi AB’ye giris arefesinde legallestirmeye mi calismaktadir.AB ile bütünlesme asamasinda patrikhane gibi bir baski unsurumu olmak amaclanmaktadir.

17-Ülkenin batisinda havra acma projesi ile IS efendi neyi aciklamaktadir.malumu aliniz oldugu üzere Tayfasi tarafindan da Orta anadolunun ibrani kökenli müslümanlarinasürekli dem vurulmaktadir. Ha birde Juda-Kürtler vardir.Ha birde Hazar yahudileri ile cerkezleri de isin isine katarsak.
BATIDA SABETAYLAR, ORTADA IBRANI KÖKENLILER hatta kalvinistler, DOGUDA Judaist-KURTLER

Zaten heterojen bir yapilanmaya sahip olan ÜLKEMIZDE homojen ODAKLANMALAR pesindemi kosulmaktadir.

YADA Hic kimsenin aklina Vaadedilmis Topraklar gelmemektemidir.

18-Akademik oldugunu iddia eden Zat-i SAHANE IS efendi, daha saatlar önce bu foruma Oylesinelafet arkadasimiz tarafindan asilan soykütügü arastirmalarinin yüzde kacini bu arastirmalarda referans almistir. ( NOT: bu konulari arastiran birine bundan 2 yil önce bilinmeyen biri tarafindan telefonla YETER artik uyarisinin geldigini bilen biri olarak IS efendi bu haliyle nasil gizli kalabilmistir)

19-IS efendi ne zaman sabetay oldugunu ögrenmistir, cocuklugundan berimi bilmektedir, madem babasi sabetay degildir, annesi ile evlendirilme amaci nedir,mason olmayi kabullenmeyen bir baba ile sabetay kökenlerini ön plana cikaran bir ogul arasindaki iliski nasildir.Evde hakim olan görüs nedir.Annenin IS üzerinde sabetaycilik konusunda bir etkisi olmusmudur.Havralardan gizli mabedlere kadar hatta hahambasilarina kadar bildigi TEMPO mulakatindan anlasilan IS nereye kosmaktadir.

20-Kimse unutmasin ki Sabetay Zvi de döndüm deyip dönmeyenlerdendi, Ektigi tohumlar bugün bile basimiza bela niteligindedir. Kimse ZWI ile IS arasindaki amac benzerligine neden kafa yormamaktadir.

Reklamlar
Published in: on Temmuz 28, 2006 at 11:35 am  Yorum Yapın  

The URI to TrackBack this entry is: https://kendihalinde.wordpress.com/2006/07/28/gecmisten-yazilar/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: