Istanbul Sevi

Bu logo ile Yanık Koza dizi logosu birbirine neredeyse bire bir benzemekte olup asıl amacı sabetay meselesi üzerine yogunlasan tr-forum isimli yerde aylar sonra gündeme tarafimdan getirlmesi kayda deger ve ilginctir.

Makale Yazarı: Telekom Tarih, gün ve saat : 06. Nisan 2006 21:02:36:

 BU LOGO NE AYAK? NEDIR NE DEGILDIR NE ANLAMA GELIR NEDEN SECILDI NE ISI VAR ORADA LOGONUN YARATICISI KIMDIR DIZIYLE BIR ALAKASI VARMIDIR YOKMUDUR BU “IS” NE AYAKTIR HAHAMBASI SITESI YAHUDI BAYRAGINDAN GECILMEZ ELE VERIR TALKINI KENDI YUTAR SALKIMI OLAYI MI DONMEKTEDIR. FORUMDA ANLATTIGI BABAMI ACITTILAR BENDE ONLARI ACITICAM INTIKAM INTIKAM BENZERI SOYLEMLERI MUSLUMANLARIN KALBINE YONELIK DUYGU SOMURUSUMUDUR. MASKELER ASAGI HAYDI. SADECE LAIK KEMALIST MASKELER DEGIL TAKIYYECI MUSLUMANIMSI SABETAYIST MASKELERDE ASAGI

Makale Yazarı: O Y L E S I N E L A F@ (F GUCU CETESI SEFI) Tarih, gün ve saat : 07. Nisan 2006 01:21:51:

Şu Yazıya Cevaben: Benden pek hazetmez gurkan=ýs’e biriniz sorsa diyom:))))) makale yazarı: Telekom Tarih, gün ve saat : 06. Nisan 2006 21:02:36:

Hiiic uzun uzuun laflara gerek yok Telekom, bunlar “kacak dovuscu”durler; YK’nin, “yazdigi yaziya tashih icin biler donup bir daha bakmamasi” gibi, karakteristik bir ozellik olmus bunlarda, en mantikli sorulkarini bile kaale almazdan gelirler, “provokator” derler, “paranoya” derler, derler oglu derler ama bir turlu cevap vermerzler…
“akrabalarini acikla; veya bana mail yaz, ufak ufak, hissettirmeden ben tek tek aciklayayim” da dedim ama, umurlarinda olmaz; ama milletin pesine “onomstik-cekomastik” giderler, paranoyayi sistemlestirirler, bunu da kimse farketmez zannedecek kadar da “geri”dirler… (YK’nin, “akraba evliligi” hakkinda “beyin” fonsiyonu uzerine soylediklerini burada uygulasak mi acaba?)

Uzun lafin kisasi:))
Beni hic kaale almiyor bu IS; hatta ben geldim diye simdi kacar, “Burak” gelir muhakkak, onun icin kendin soyle:))

———————————————————————————

Makale Yazarı: Muslum Baba Tarih, gün ve saat : 07. Nisan 2006 11:04:19:

Şu Yazıya Cevaben: TELEKOM’a makale yazarı: Yusuf s. Batum Tarih, gün ve saat : 07. Nisan 2006 10:07:57:

IS , saf insanlarin yumusak karinlarinda “hancer”dir.Kendi ait oldugu eski(!) cemiyetinin devamli takibinde ve engellemelerinin muhatabi olmasi filan da mantiksizdir.Kendi ifadesiyle simdi bulundugu konumda yapabilecegi cok yararli isler varken, habire gizemli(!) kalmayi tercih etmistir.Boylesi tavir aslinda sabatayci toplumun daha da ilgisini ve simsegini uzerine cekmesine neden olurdu ki bunu kimse goze alamaz.Hem yaptiklari fark edilecek, ozel yasaminda engellemelerle karsilasacak hem de taninmamak icin isim vs vermeyi desifre etmeyi reddedecek.Akla mantiga aykiri.Ben aslinda ciddiye almiyorum.Yazmamin sebebi de ciddiye alinmamasini istedigimdendir.Benim sahsi gorusum de IS rumuzuyla yazan sahsin kesinlikle yahudi veya sabetay olmadigidir.Hatta o konulara cok yabanci ve bircok basit sey hakkinda cahildir.Ben alenen hahambasilik sitesi acmasi ve bazi medya organlarina yansimalari sebebiyle devletle iliskili oldugunu dusunuyorum

Published in: on Temmuz 28, 2006 at 9:01 am  Comments (2)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://kendihalinde.wordpress.com/2006/07/28/istanbul-sevi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 YorumYorum bırakın

  1. Benim üzüldüğüm nokta bu forumlarda yazan insanların yazdıkları konunun oluşmama ihtimalinin fazla olması düşüncesiyle,karşı düşüncedekileri komplo içinde görmeleridir.Daha doğrusu buna ben komploya(!) karşı komplo çalışması diyorum.Bir tek soru soracağım onlara:NEDEN OLMASIN?Bana bu soruya bilimsel cevap verecek bir arkadaşla tartışmak isterim.Sadece şunu düşünün…Bu ülkede bir imtiyazlı grubu var.Bunlar rahatlıkla devletten aldıkları kredilerle devlete borç ödeyecek kadar yüzsüz…Bunlar aynı biçimde refah içinde yaşıyorlar…Bunların evli oldukları hanımlar bile şaşırtıcı bir biçimde yabancı…Dinlerarası diyalog zırvasıyla,bir hahamlarla öpüşüp,bir imamlarla sırnaşıyor;boş bir anda da araya rahip sıkıştırıyorlar…Dayanışmaları çok güçlü..Aralarından birinin pisliği ortaya çıksa diğerleri kapatıyor.Sen çöp vergini ödemediğinde devlet tepene binerken,onlar devlet bankalarından karşılık bile göstermeden neredeyse kredileri hamutlarıyla götürüyorlar.Kendi içlerinde hep evlenirler,kendi içlerinden evlenmedikleri zaman yurtdışından birini ithal ederler.Tarikatlerden partilere,futbol klüplerinden,sivil toplum kuruluşlarına köşebaşlarından bu neredeyse birbirine benzer hatta toplum içinde hiç rastlanılmayan isimlerdeki adamlar duruyor.Garih dediğin adam Fethullah ın (ben ona fetoş diyorum kısaca)kankası oluveriyor.Küçük hüseyin efendinin mezarının başında öldürülebiliyor.Şimdi karşı komploculara soruyorum:NEDEN OLMASIN? Bunu sormakla kalmıyorum,pratiği yaşayın diye söylüyorum.Efendim tarikat liderlerini kutsamayı bilip Kuran dan ayetlerle bu iftiraları atanlardan Allah ın hesap soracağını söylüyorsunuz…Bir de müşriklere ve takiyye yapanlara ne yapacağını da okuyun bakalım…Niye rufai şeyhi avdeti olmasın?Niye kişileri Allah laştırma huyunun ve batağının içine saplanmıştır bu insanlar?Hadi yukarda anlattıklarım komplo…Ben de size bir kere çöp vergisini ödemeyin ve bankadan külliyatlı kredi isteyin bakalım ne olacak diyorum

  2. istanbul sevi kimdir ??


Bir Cevap Yazın

