Memleketim Parçası

Ayten ALPMAN ve Memleketim parcasinin orjinalini ( rabbi elimelekh) dinlemek isterseniz asagida yazan linklerden download yapmaniz gerekiyor.

Asagidaki yazi araklamayi yaptigim yerde yazanlar, Bahsettigim parcanin adi
“Hava Naguila”, su aralar garanti bankasinin son reklaminda fon olarak kullaniliyor, daha öncede sener sen’in hologramli tüp reklaminda.yillarcada ben bu parcayi özbeöz türk zannederdim o da benim cahilligim:)

Adam asagidada yazmish tanidik geliyor diye, nasil gelmesin yillarca bunlari dinlettiler pompaladilar:))

hatta bu parcayi ararkene bir zamanlarin “siribim siribom ” parcasinin bile yahudi müzigi oldugunu ögrendim. siribim siribom kelimesini degistirmeye bile zahmet etmeden pompayi basmislar.

Ha bide istanbulda Siribom restoranlar zinciri varmis ben ilk defa duydum:)
Bi zahmet arastiriverin:)

Eleman, “tum-balalaika” parcasina dikkat edin demish, dikkatlice dinledim
bana ferhat göcer’in söyledigi ercan saatcinin sözlerini yazdigi damardan giren parcanin müzigine benzer geldi:)) tabi bu benim fikrim.

Albüm icinde “Nigun A tik” isimli bir parca var, bi yerlerden hatirliyorum ama cözemedim gitti, dinleyince sizde bilirsiniz.

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

TRADITIONAL JEWISH MUSIC I

Adından da belli olacağı gibi Yahudilerin geleneksel müziğinden kesitler sunan bir albüm.
İçinde bize tanıdık gelecek pek çok melodi var. Artık hepimize tanıdık gelen Hava Naguila ve Dona Dona şarkıları bu albümde.
Ayrıca “Ah Bir Zengin Olsam” şarkısının ya da Pulp Fiction-Ucuz Roman filminin ana tema müziğinin orjinal hallerini bu albümde bulmak mümkün.
Gerçekten hoş melodilerden oluşan, güzel bir albüm.
TARAFIMDAN TAVSİYE: Tum-Balalaika’yı dikkatle dinleyin.
http://rapidshare.de/files/2340855/Traditional_Jewish_Music.rar.html

TRADITIONAL JEWISH MUSIC II — HANUKKA

İlk albümle benzer şeyler söylemek mümkün.
Yahudilerin kutsal bayramı olan Hanukka (Işık Bayramı) adını taşıyan güzel bir albüm.
İlk albüme göre daha profesyonel bir çalışma olduğunu söylemek mümkün.

http://rapidshare.de/files/2342801/Traditional_Jewish_Music-Hanukka_1.rar.html

http://rapidshare.de/files/2344052/Traditional_Jewish_Music-Hanukka_2.rar.html

Published in: on Temmuz 29, 2006 at 3:21 pm  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://kendihalinde.wordpress.com/2006/07/29/memleketim-parcasi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 YorumYorum bırakın

  1. memleketim adlışarkısının 4 kıtası

  2. Aranjman diye bir şey duydunuz mu? Arrangement. Fransızca okunuşu aranjman, ingilizcesi erreyncmınt. Düzenleme demek. Kimse yukarıdaki şarkıların Türk malı olduğunu iddia etmiyor ki.Hep aranjman hatta arajman diyorlar. Türkçe sözlü batı müziği…
    Bu açıdan bakınca size yutturulan birşey yok ama siz bir ayrıntıyı kaçırmışsınız…


Bir Cevap Yazın

